خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
مالکی با اشاره به اظهارات فرمانده سنتکام:

ایران پاسخ قاطعانه‌ای به ترور سردار سلیمانی خواهد داد/ پرچم مبارزه با استکبار بر زمین نخواهد افتاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فرمانده سنتکام با اینگونه اظهارت فکر می‌کند ما انتقام سخت را از آمریکایی‌ها به دلیل ترور سردار سلیمانی نخواهیم گرفت، اما این‌ها باید بدانند که این اتفاق قطعا خواهد افتاد.

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات فرمانده سنتکام مبنی بر اینکه « آماده پاسخ به هر اقدام ایران در سالروز ترور قاسم سلیمانی هستیم» اظهار کرد: اینگونه اظهارات فرار رو به جلو است؛ زیرا این‌ها در تحلیل‌های خود بارها به میان آورده‌اند که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده و سردار سلیمانی شتابزده عمل نخواهد کرد، اما پاسخ را به موقع خواهد داد.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه فرمانده سنتکام چنین موضوعی را مطرح می‌کند نشان از ترس آمریکایی‌ها بوده که قضاوت قبل از عمل انجام داده‌اند، اما به هر جهت ایران پاسخ قاطعانه ترور شهید سلیمانی و فخری زاده را به موقع خواهد داد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دست از مبارزه با امپریالیسم بر نخواهد داشت و سردمداران غرب تصور می‌کنند که با ترور دانشمندان و فرمانده نظامی کشورمان می‌توانند ما را در این مسیر متوقف کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خشم استکبار از شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مبارز با تروریسم بود و آمریکایی‌ها از اینکه ایشان به دنبال ایجاد صلح و ثبات در منطقه و جهان بودند و همه توان خود را برای سرنگونی گروه‌های تکفیری پرورش یافته غرب به کار می‌گرفت آشفته خاطر شدند و به طرز ناجوانمردانه‌ای او را به شهادت رساندند.



 وی عنون کرد: متاسفانه سردمداران ایالات متحده فکر می‌کنند با ترور سردار سلیمانی محور مقاومت دیگر نمی‌تواند نقش آفرینی خود را ایفا کند، اما غربی‌ها بایستی بدانند که ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی هیچگاه پرچم مبارزه با امپریالسم و استکبار را بر زمین نخواهند گذاشت./



پاان پیام

  • کد خبر : 310495
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار